2 mar 2010

Hai que ler, a pesar de todo…

Hai tantas razóns para a lectura, que non debemos perder máis tempo. Os libros son como illas máxicas que agardan pola nosa chegada. Se descubres algunha con ese libro que tanto aprecias, desembarca nela e saborea as palabras das súas páxinas. Así lograrás que historia que conta tamén sexa túa, e coa lectura poderás viaxar por todos os soños do noso mundo.

Se queres, imita a estes rapaces dun colexio americano. Cos seus libros na man versionaron unha canción de moda. Anímate e canta con todos eles: teño que seguir lendo, teño que seguir lendo…!

Anímate e participa no Proxecto Bocata!

Homer Simpson xa empezou!

13 comentarios:

A encargada do baile dijo...

Ola Mario a min me encanta o vídeo e xa o vin dúas veces e que melloremos o seu baile vai ser moi duro e traballar todos os días e non quero que todas as nenas e se queremos algúns nenos para que nos axuden a que sea mais realista e tamén quero ser a mellor coreógrafa e que todos os que o vaian a facer que se lo tomen en serio senón non que a ninguén que non faga o que ten que facer e que sempre estea fastidiando a os demais cando eles queren aprendelo baile.
Un saúdo a encargada e mellor a coreógrafa

Ismaíl dijo...

Xa verás, Lidia, como todo sae ben. Non te preocupes moito, que sabemos que te esforzarás, pero creo que aínda trataredes o tema más veces. Saúdos...

Sandra dijo...

Corrector ortográfico para 11 Idiomas.




Continuar escribiendo
Aquí el texto...Hola, Ismail. Ya miré el vídeo. Y estoy de acuerdo contigo, en que hay que convencer a las personas que no len para que lean.Para mi es más importante leer que aburrirse. Hasta otra. Muchos besos ,Sandra.Aquí el texto...Hola, Ismail. Ya miré el vídeo. Y estoy de acuerdo contigo, en que hay que convencer a las personas que no len para que lean.Para mi es más importante leer que aburrirse. Hasta otra. Muchos besos ,Sandra.

Sandra dijo...

Siento repetirme tanto,mi ordenador se volvió loco!!!Sandra

Ismaíl dijo...

Es igual, Sandra, a veces los ordenadores se ponen tontos. Pero si has descubierto el fallo, seguro que la próxima vez ya no te ocurre. Saludos y gracias por tu comentario...

Lidia dijo...

Mario eu quero que sepas que a min me encanta que axudes e que séas tan bo con nos e tamén se mañá Eva trae a canción traducida xa empezamos mañá todos os que queiran bailar con nós ademais eu bou a clases de aerobic e aprendo moitas coreografías e xa sei como empezala canción para que vos guste a todos.
Un saúdo a Mario

Lidia dijo...

Mario, pensei que se decides gravalo en vídeo hai persoas as que os pais non lle deixan que haia fotos no blog, entón para que podamos bailar todas sen que quitemos as que non poden bailar, por iso e eu creo que ti o vas a arreglar para que iso non suceda.
Un saúdo

Antón Seijas Vieites dijo...

Hola Mario. Habrá que intentar facer o video ben, coma o mellor traio a canción traducida, xa a poderemos facer mellor. Ainda que coma teremos que cantala poderíamos facer que un cantara e que os que fan uuh uuh... que fora un coro por detrás.

Brais Ramos Pérez dijo...

Bo esta réplica é moi boa .Tamén se non lles saía ben tampouco podían estar en internet.Haber si traduzo eu ben o folio que ti nos deches.

Lidia dijo...

A min me parece incrible que eu teña que ensinar a Laura e a Brais a usar o corrector e ademais Brais xa o sabia usar a nunca o usaba.Ismail Mario me dixo que me ías premiar.
Un saúdo
A canción dos americanos que vamos facer hai que facela igual?

ivan gonzalo rodrígez garcía dijo...

Ola Mario eu quero saber cales eran los exercicios de matemáticas e se alguén podíamo dicir se lo agradecería.

Lidia dijo...

Ola Ivan eu non puiden dedirchos porque pola tarde non estiben na casa.
O síntoo.
Un saúdo Ivan.
Mario sei que Ivan esta sen acento pero el un día dixo que non tiña acento.

Ana Pazos Blanco 5ºB(Alumna de CEIP ISAAC DIAZ PARDO)(O BURGO) dijo...

A min me gusta moito o vídeo,haber si facemos uno igual....
Bicos.
Y Lidia no facía falta poñer encargada del baile:)

Related Posts with Thumbnails

Escola de Ismaíl (2)

Localización