15 feb 2010

Disfrazados de zombis

Para el Carnaval de este año elegimos el disfraz de zombi. En el colegio, la idea común para todos los cursos fue el tema del miedo, y de acuerdo con esa idea surgieron los distintos disfraces. Los zombis de 5º eran muy peludos, con ropas viejas y muy gastadas. Así, por fin dejamos de usar las dichosas bolsas de plástico. Es una pena que pudiese hacer tan pocas fotos…

Si pasas el ratón por encima de cada fotografía, verás que aparece una lupa. Úsala para buscar los pequeños detalles.

 

33 comentarios:

Lidia dijo...

Ola Ismail nós este ano dimos mais medo ca os de 6º porque os de 6º ían de Santa Compaña pero eles non metían medo, dabamos tanto medo que Carmen a a súa irma lle tiña medo, e a xente tamén, me alegro que lles gustara porque eu para pintala roupa lle din con betún.
Un saúdo de zombi a gnomo

Mik dijo...

Pois si que daban medo estes zombis!! Parecían auténticos. Os nosos parabéns por estes disfraces tan conseguidos.
Apertas

Ismail dijo...

Mik, ratiño amigo, canto tempo sen verte! Xa sabes que sempre es benvido por aquí, así que vou dicirlles aos meus amigos que tamén visiten a túa casa, que é moi linda e moi interesante...
Ah, e un saúdo gnomo e de trasno para Lidia.

CLARA dijo...

Hola Ismail me gustaron mucho las fotos de los zombies que pusistes.
Estábamos horrorosamente guapos.
El año que viene Ismail deberia disfrazarse con nosotros.
Un saludo de Clara.

Ismail dijo...

Tienes toda la razón, Clara... ¡Horrorosamente guapos! Y me dijeron que cantábais así: Queremos caramelos, si no os comemos... ¿Es cierto?

Ana Pazos Blanco de 5ºB(O Burgo) dijo...

Isto e xenial chic@s e Mario e Ismaíl.
Se todas as aulas do mundo tiñan un blog de aula seria xenial,pero hai xente que esta pobre e se ten colexio e por sorte iso lo es lo malo que non teñen internet...
Si e certo Ismaíl diximos eso.

Ana Pazos Blanco de 5ºB(O Burgo) dijo...

No colexio Mostros Goldar fixeron igual que nos,no día da paz,puxeron as mans pero fixeron moitas cousas mais.
Me encanta el vídeo da paz 2010 no seu colexio os recomendo velo.

BRAIS dijo...

Bueno eu creo que para o meu gusto as fotos son increibles aunque eramos los más feos en un aspecto y los más guapos en otro .

lara dijo...

Hola Ismail e hola Mario.E unha idea estupenda poñer de que ivamos no carnaval e que moita xente o vexa.Por certo quen e Mik?Un saudo.

Lidia dijo...

Hola Ismail meu irman cando me veu me tiña medo e me puxo co seu mobíl a cancion de Triller para que a bailara coma un zombi.
Pero me gustou moito ir de zombi.
Un saúdo

laura 5ºB dijo...

hola ismail me encanta a idea de faces un video coas fotos do entroido . Estamos todos estupendos jjajajaajj .

laura 5ºB dijo...

hola ismail me encanta a idea de faces un video coas fotos do entroido . Estamos todos estupendos jjajajaajj .

Daniel Ondina dijo...

Hola Mario me a encantado las fotos que has hecho. Si quieres te puedo enviar unas fotos del desfile que hizo mi padre. Un saludo para Ismail.

Ana Pazos Blanco de 5ºB(O Burgo) dijo...

Hola a todos y todas.
Ahora no tengo mucho tiempo de escribir porque tengo que estudiar.
Tiene razón Mario y Ismaíl que no pudiste sacar muchas fotos,pero algunos creo que parece zombie de verdad,¿no habrá alguno o alguna por aquí que se haga pasar por una niña o niño?.
Es mejor que tengamos cuidado todos y todas.
Una cosa,no se por que no iríamos toda la clase a un concurso de carnaval,por ejemplo al de la Plaza de España porque seguro que ganaríamos porque todos e todas tendrían mucho miedo y además somos unos auténticos zombies bailando con la música de Maikel Jackson y haciendo las poses como Pablo y diciendo las frases de:Queremos caramelos si no os comemos y muchas frases mas.Pero yo creo que alguno o alguna comió a Alejandro o otra persona porque yo vi brazos y piernas,uh me da escalofríos de pensarlo y aunque no ganáramos pues por lo menos participa-riamos y nos lo pasaríamos bomba participan do y viendo los otros disfraces hechos y comprados,no os parece?.
También los demás cursos parecían un poco sosos porque no decían nada solo cogían caramelos y andaban como si estuvieran en las nubes,porque los únicos y únicas que estuvimos haciendo ruido y diciendo cosas fuimos los de 5ºA y 5ºB no es así,yo creo que si.El próximo veremos si por lo menos los que irán en 5ºA y 5ºB hagan algo como nosotros que hicimos este año y no eso las madres,hermanas y el profesor claro,me encanto como maquillaron parecían que eran zombies de maquillarse ellas y ellos no es cierto??Bueno no se que decir a si que el próximo que Ismaíl se disfrace con nosotros porque no estamos no??Y si también haber si Eva y Alejandro están porque estos últimos años Alejandro se lo perdió.Que pena creo yo,con lo bien que nos lo pasamos.Tendría que haber mas días de carnaval para pasárnoslo así de bien con las compañeras y compañeros de clase y de otros cursos.Y alguna vez fuimos disfrazados de flores,de robots,de tomate,de verdura,de carne,de bebidas no se algo así,seria algo gracioso creo.A y se me olvida los de las mochilas parece interesante.
Muchos besos y saludos a todos e todas.

Ismaíl dijo...

Ana, acabas de deixarme coa boca aberta, quero dicir coa boquiña aberta... Pero como é posible que escribises tanto? Un comentario así, tan ben contado e tan grande, merece unha estupenda moeda do meu tesouro. E segue así, animosa e divertida, que talvez un día chegues a ser unha boa escritora...

Ana Pazos Blanco de 5ºB(O Burgo) dijo...

Ola todos e todas.
Grazas Ismaíl,a min me encanta escribir no ordenador e quero aprender do meu pai,pero eu sei algunhas cousas non todas de pequena escribía un pouco menos,e buscando pola web e encontrado esta paxina web,creo que era de Ismaíl en Malpica:
http://www.maestroteca.com/detail/784/web-de-isma%EDl-de-malpica.html
si es mellor,porque e dado un comentario,e se me poño a escribir pois no veas.
A min me encanta e isto e moi bo lo de la web como dixen o outro dia,os dos blogs son una pasada,e se non e certo a quen non le gustaría ter unha blog na aula?eu creo que a toda la xente le gusta,e Ismaíl a túa cama será diminuta non e así?je je e unha broma,os gnomos me encantan!!A ver se ves a túa amiga que se foi a India non me sae o nome,pero eu creo que te lo pasabas en grande con ela xogando coma nos.Se non tiveramos compañeiros e compañeiras non se que fariamos sen eles e elas aquí aveces alla pélea da igual,porque eles e elas se queren moito,porque sen os amigos e amigas e familiares non se que fácemos,porque xuntos vamos a praia,a piscina,a baloncesto,a xogar a pilla,axudan-donos facendo os deberes,comendo,a escóndete,o tutti fruti,as festas...Non e certo iso que non sabemos que fariamos sen eles e elas no mundo se eu estou sola non sei que fago,porque sen os amigos e amigas non te o pasas ben te lo pasas mal creo eu.Y si non fora así pois non sei para que existimos no mundo e nos planetas e espero que non se acaba a amistade e a paz no mundo éntreo mundial.
E ademais eu sen amigos e amigas non sei que facemos.
Nostra clase e perfecta,co profesor perfesco e co noso gnomo perfecto Ismaíl.
Non sei se non vivirás con Mario non sei que farías.
Ja ja e broma!!.
Moitos bicos e saúdos.
Adeus.

Ismaíl dijo...

Tamén es unha exploradora de Internet! Escritora e exploradora, incrible...! Xa sei quen ten que estar no equipo de informática. Voullo dicir per xa...

Lidia dijo...

Ana y como dijiste al principio tenias que ir a estudiar que si no ya escribias la biblia o más que ella porque tanto texto te deja como dijiste Ismail conla boca abierta o en tu caso con la bocita abrierta.
Jope ana fliiiiiiiiiiiipo.
Un saludooooooo

Ana Pazos Blanco de 5ºB dijo...

Ismaíl tienes un fallo dijiste per pero es pero.
Y no es tanto lidia yo tengo cuentos en el ordenador que tienen mas de 15 paginas.
Besos y saludos.

Alejandro dijo...

Carainas para o comentario, Ana ti non tiñas que estudar porque se eu escribira iso lebariame anos.Porcerto polas fotos dos mortos viventes de 5ºB o coitelo de Eduardo foi o mais realista adeus.

Ismaíl dijo...

Creo que el lunes hay un control de Medio. Así que no podéis fallar, eh...! Y ánimo, siempre mucho ánimo...

Anónimo dijo...

Mario non encontro o conto porque hubo un virus fai nada.
Bicos

Ana P.B dijo...

O comentario que non encontro o conto e mio Ana.

Anónimo dijo...

Esta paxina e xenial,ten xogos educativos,aprendizaxe.
E me encanta o poema de dous amigas.

Lidia dijo...

Si Ismail si que hay un examen de medio y hay que estudiar mucho para aprobar y muchas gracias por darnos fuerza y ánimmo.
Un saludo muy fuerte

Ana Pazos Blanco dijo...

Si es cierto lo que dice Lidia muchas gracias.

Marta y Andres dijo...

en estos dias estuvimos monstruosamente guapos y terrorificos .y el prosimo año hojala se disfrace Ismail
Un beso

Lidia dijo...

Marta e Andrés primer erro que tubicheis SEMPRE SE EMPEZA CON MAIÚSCULA como podedes errados en iso e de primeiro segundo todo o que dixeches xa o dixo unha persoa a bosa compañeira Clara e como poñía no papel que nos deu Mario sobre o que e bo para o blog no queda ben que vós tamén o volvades a poñer e ademais así fiase moi repetitivo volvelo a ler.
Un saúdo Ismail e temen Marta e Andrés.
E haber se melloramos a ortografía e utilizamos os correctores que para iso están no blog

Lidia dijo...

Ola Ismail a min encantoume as novas fotos de Daniel Ondina porque ti e o seu pai fixestes un bo traballo ocupandobos delas.
Mario hai un problema que no baile a Sara non lles gustan os pasos escasos que fixemos hoxe e como non son os que ela quere nos vai costar un pouco a todo o grupo facerlo baile e non perdelos nervios con Sara.
A grazas Ana por darme ese consexo e o escribín como para facer unha broma.
Un saúdo E moi bo traballo

Ana Pazos Blanco 5ºB(CEIP ISAAC DIAZ PARDO)(O BURGO) dijo...

A min me encantas as novas fotos,pero en todas sa le Daniel Ondina porque creo que as fixo a Daniel Ondina.Pero sen contar con iso me encanta.
Espero que consigamos mais.
¿E hai deberes de matemáticas?
Espero que me contestedes.
Bicos..

Lidia dijo...

Si que hai Ana hai que estudar para o exame do luns y de la páxina114 e 115 o 3,4,5 iso e todo Ana e tamén se tes atrasados.
Un saúdo e sorte cos exercicios e o exame.

Ana Pazos (El Burgo) dijo...

Hola a todos.
Muchas gracias Lidia,menos mal que estabas tu porque si no no me hubieran avisado.
Y Lidia el lunes te doy un caramelo por decirme los deberes.
Muchos besos.

Daniel O dijo...

Hola Mario te agradezco mucho, que hayas puesto las fotos que te dió mi padre. Dale un saludo a Ismail de Daniel Ondina.

Related Posts with Thumbnails

Escola de Ismaíl (2)

Localización