26 ene 2010

Mecanografía con Ismaíl (2)

Hai que continuar co noso proxecto de mecanografía, para que o teclado do ordenador non sexa ningún problema . Ao igual que na sesión anterior, esta segunda fase tamén consta de tres xogos, que terás que realizar de xeito ordenado. Lembra que agora serán un pouco máis difíciles… ¿Ou non?

  1. SkyWords: Debes escribir todas as letras que arrastran unhas avionetas mediante unhas pancartas. Se acertas e cometes poucos erros, irás pasando de nivel.
  2. Alphabetic Rain: Trátase dunha verdadeira chuvia de letras. O xogo ten cinco niveis, de menos a máis dificultade. Escolles o primeiro e comezas. Intenta acadar uns bos resultados.
  3. ARTypist: Aquí tes un auténtico curso de mecanografía, empezando desde o correcto posicionamento dos dedos para escribir ben e rápido. Pero non hai que facer o curso todo seguido.

SkyWords

Preme aquí ou na imaxe para acceder ao xogo.

12 comentarios:

Brais Ramos Pérez dijo...

Me encantan es páxinas de mecanografía que puxeches no blog Ismail para min son unha pasada.Bou a practicar a elas hasta que me memorice o sitio das letras que hai no teclado do ordenador.O que máis me gusta e o SkyWords por como te emboba e tamén polas súas ilustracións.Eu pensei que era solo unha letra a que vai na avioneta pero cando entrei resulta que era un grupo de letras.Os outros tamén me gustan bastante pero no me emboban tanto como me emboba este aínda que si tubera que ter que elixir dun deses dous elixiria o xogo de ARTypist porque e máis divertido que o Alphabetic Rain porque como non teño práctica pois non son tan rápido coma para teclear todas as letras que caen na chuvia.Vueno Ismail que todos os enlaces que poñas sean tan divertidos coma estes 3 que puxeches.

Mario Aller dijo...

Acabarás sendo un fenómeno do teclado, Brais... Saúdos de parte de Ismaíl.

Lidia dijo...

Hola ismail a min tamen me gustou moito o xogo da abioneta polo dibertido que resultou todo porque me era moy difícil o da choiva de letras,o outro tamen me gustou pero non tanto.E espero que toda a aula acabe escribindo perfectamente con estes xogos tan dibertidos.
Eu tamen quero que poidamos ir a sala de ordenadores pra que toda a xente da aula que non ten ordenador poida dibertirse.

Brais Ramos Pérez dijo...

Bueno, haber se Lidia e eu acabamos sendo uns escritores que balga a pena dicir que sabemos escribir no teclado como un informático de primeira división.
Unha cousa que me gustaria que houbera tamén neste blog da aula de quinto b un xogo que traiga todos os pasatempos porque gustame facelos como sobre todo me gusta facer os sudokus e as sopas de letras, haber se Ismail me cumpre o desexo coa axuda de Mario.

Ismaíl dijo...

Brais, direille a Mario que se poña a pensar sobre iso... E gustaríame que tanto ti como Lidia manexásedes ben o teclado, pero aínda mellor se escribides bonitas historias.
Saúdos para os dous.

Anónimo dijo...

Me parece una página muy entretenida que tiene a los niños muy ilusionados. Aprenden de una forma divertida y se lo pasan genial. Gracias por ser un buen profesional.

Mario Aller dijo...

Gracias a ti por tus palabras, quien quiera que seas, Anónimo... Un saludo

laura rial almeida dijo...

me a encantado la mecanografia con ismail es muy divertido y aparte que puedes estudiar en ingles es super chulo

laura rial almeida dijo...

me a encantado la mecanografia con ismail es muy divertido y aparte que puedes estudiar en ingles es super chulo

Ans dijo...

he batido o recor e dado 21380

Ana Pazos Blanco 6ºB dijo...

Hola.
Este post me sigue gustando mucho , como otros.
Lo mejor que puedes hacer:
1º juego:
Escribir mas rápido , saber como se escriben mas palabras , no equivocarte tanto , en palabras , te ayudan a memorizar las letras del teclado como dijo Brais y lo mejor es que.................
Te diviertes con el teclado!!!.
Es el que mas me gusta de todos!! , con mi puntuación de : 22.160.


2º juego:
Hay muchas letras y tienes que ser rápido o rápida yo di en el nivel 1 286 puntos.

Bueno espero que aunque este post este pasado como otros , espero que lo sigáis utilizando porque así cometes menos errores , hasta en los examenes.
Chao.
Adiós.
Besos.

Ismail de Saidabad dijo...

Nuestra Ana, tan inteligente como siempre...

Related Posts with Thumbnails

Escola de Ismaíl (2)

Localización