28 feb. 2010

Os devoradores de bocatas

Cada novo día temos máis bocatas, porque tamén hai máis libros que son devorados na nosa experiencia de lectura. A pesar de que as illas son moi grandes, un libro titulado La isla del tesoro foi o primeiro que se transformou en alimento para ler.

Despois viñeron outros bocatas: El Reino de la Fantasía 4, High School Musical, Camp Rock, Misterio en París... Sabemos que hai un montón de libros preparados, a piques de aparecer. Todos foron elixidos libremente, pero máis adiante a Escola de Ismaíl presentará as súas propias recomendacións.

Os bocata-libros xa preparados...

Se queres coñecer moitos máis libros, para así escoller ben, podes empezar a mirar en Lo + 2009, que publicamos en xaneiro. Ou tamén aquí: Banco del Libro, onde fixeron outra selección cos mellores libros do ano pasado.

Banco del Libro, 2009

13 comentarios:

lara dijo...

Hola Ismail e hola Mario.Publicar os bocatas que facemos pareceme moi boa idea , asi a xente que visita o blog pode ver o noso traballo e ler o libros que nos presentamos.Chao

RUBEN SAN. dijo...

HOLA ISMAIL E HOLA MARIO TEN RAZÓN LARA EN POÑER OS BOCATAS PARA QUE OS VEXAN TODO O MUNDO.

BRAIS dijo...

Hola Ismail cuantos bocatas, aunque veo un fallo en el libro de cuarto viaje al reino de la fantasía 4 que creo que era de Dani O. sobra el 4 del final.

Antón dijo...

Hola Ismail y Mario. Los bocatas están muy chulos, pero nos gustaría que pusieras un post con los bocatas para leerlos y asi le gustaría mas a las personas de todo el mundo.
Un saúdo nuestro.

CLARA Y ALEX dijo...

Ola ismail, supoñemos que terás fame nos non sabemos o que comen os trasnos,pero nos si sabemos o que comen os humanos pero aconsellámosche un montón de bocatas de libros.Adeus.

Andres y Marta dijo...

Hola somos Andres y Marta y queremos decir que os bocatas nos sairon moy ben a todos

RUBÉN SÁN. CRISTINA SÁN dijo...

HOLA ISMAIL E HOLA MARIO GUSTARONME OS BOCATAS PORQUE SON RICOS E SE PODEN LER.

Cris Pena e Eva dijo...

Hola,Ismail e Mario.
Gústanos moito a idea de publicar
os bocatas,así as persoas do mundo
enteiro poderá ver os libros
recomendados polos nenos.

Carlos dijo...

¡Hola Mario! Soy Carlos, el hermano de Marta. Me encanta la cancion,el juego medieval, el juego de Batman,también eljuego de Papá Noel de snowboard y, por último, el juego de snowboard.
Chao Mario asta luego.

Ismaíl dijo...

Carlos, pues a nosotros nos gusta que nos visites y que dejes tus comentarios. Así que ya sabes...
Saludos

Anónimo dijo...

¡Hola chicos!

He leído alguno de los comentarios que escribís en este blog y quiero llamar vuestra atención acerca de las faltas de ortografía que cometéis.

¡Mirad! Un texto con faltas queda muy feo. Es conveniente que lo leáis antes de cerrarlo porque siempre podéis corregirlo o hacer cambios.

Quiero agradecer a Mario el esfuerzo y el trabajo que está realizando en el blog en beneficio de vuestro aprendizaje.

Si en este texto hay alguna falta o alguna expresión es incorrecta, me gustaría que me lo dijeséis.

Bueno, ya no os enfado más.
Un saludo para todos.
R.L.

Ismaíl dijo...

Claro que cometen faltas de ortografía. Saben que tienen que esforzarse y trabajar más, ya que les quedan años de escuela y de instituto, pero están aprendiendo y lo van a conseguir...
Anónimo, gracias por tu interés, seas quien seas...

Carmen dijo...

Hola Mario e hola Ismail pareceronme moi interesantes os bocatas que publicaron os meus compañeiros e compañeira,e espero que teñan moita xxente que os lea ,adeus.

Related Posts with Thumbnails

Escola de Ismaíl (2)

Localización