24 mar 2010

Enlaces que compartimos

Internet está cheo de enlaces, de sitios, de páxinas que hai para descubrir. Pero ese mundo novo resulta moi grande e inmenso. Así que é importante colaborar. Se colaboramos, tamén compartimos. E se compartimos, todos aprenderemos mellor. Por iso ofrecemos agora estes enlaces, pois son o froito dunha boa colaboración…
  • Juegos10.com, Juegos Gratis, Parque Tales: De parte de Antón, nos dous primeiros enlaces hai xogos, e o terceiro é de Matemáticas.
  • JuegosJuegos.com, MiniJuegos.com: Enviados por Brais, e como indican os seus nomes, son páxinas de xogos.
  • Caminho das letras: A profesora Teresa Pombo, desde Portugal, deixounos este enlace no noso Taboleiro de anuncios. Está en portugués, pero é fácil de comprender e de xogar.
  • icogno: Neste sitio coñecerás a Joan, que é un avatar ou personaxe creado con intelixencia artificial (en inglés, AI). Serve para que practiques o inglés, escribindo as túas preguntas, que Joan responderá dalgún xeito. Tamén sabe algo doutros idiomas, como o español, por exemplo. Pero debes prestar atención, a súa intelixencia non é pequena…
Joan, un avatar con intelixencia artificial

13 comentarios:

Ismaíl dijo...

Atención: No Taboleiro, novas mensaxes de Teresa Pombo desde Portugal...

Alejandro dijo...

Ola Ismail son Alejandro xa probei o avatar, tivemos unha conversación interesante.Nalgunhas non entendín nin papa pero aínda así o conseguín.
Cabreala non é tarea complicada xa que no estaba moi contenta,pero despois calmouse un pouco.Por certo debe de gustarlle a pizza porque non me para dicir pizza, pizza, pizza.Adeus.

Mario Aller dijo...

Que interesante, Alejandro, así que falando con Joan. E polo que dis parece que houbo algunha comunicación... O dos enfados é certo, a súa intelixencia artificial soporta poucas bromas. jajaja

Lidia dijo...

Ola Ismail e Mario, Alex todo o que dis e fascinante e o que dixo Ruben na clase tamén a min desgraciada mente non me deixa entrar a páxina de Joan porque case sempre se me apaga o ordenador ou se me cerra todo, pero sorprendéume porque o outro ordenador que tiña non me funcionaba meu curmá que arreglala de todo, intentou arreglalo pero como non puido, porque as veces non todo ten solución nos deu outro que nos dixo que era moi bo pero ao final era mellor o outro.
A porcerto Ismail, Mario non me deu a moeda que me prometeume cando lles ensinei a Laura e a Brais como se utilizaba o corrector aun ma ten que dar.
Un saúdo para todos.
Espero que me digas algo Ismail.

laura 5ºB dijo...

Estube hablando con joan, es muy buena tambien sabe hablar castellano porque estube hablando con ella en castellano y me contesto en castellano y tembien estube hablando un poco en inglès. Me parecio muy maja.

Ismaíl dijo...

Muy bien hecho, Laura. Mañana ya nos contarás tu experiencia con Joan...

Ana Pazos Blanco dijo...

¡¡Hola a Mario y Ismaíl!!.
Yo también estube hablando con Joan,pero me decía cosas tontas.
Besos y adiós.

Daniel M dijo...

Hola, Joan es un poco pesada, porque siempre que le digo algo el o ella siempre me dice "soy un robot" o
"soy un robot catalán".

Chao.

Daniel M dijo...

Hola, Joan es un poco pesada, porque siempre que le digo algo el o ella siempre me dice "soy un robot" o
"soy un robot catalán".

Chao.

Lidia dijo...

Ola estibe fablando con Joan a mi me parece moi boa e me fala en español e en inglés e cuando lle dixe que falaba español sorprendeuse.
Casi se quen lle fabricou llo pregunte e me dixo que non o sabia.
Un saúdo

Antón Seijas Vieites dijo...

Hola Ismaíl!! Eu entrei nas páxinas da profe Teresa e son moi divertidas recoméndovolas mailos outros enlaces que hai.
Dani tes razon Joan é un pouco pesada porque como di Alex non para de dicir pizza,pizza,pizza.

cristip@hotmail.es dijo...

Hola,Ismaíl e Mario.Ahora que vou sempre o ordenador sempre voa a falar con Joan,y yo flipo con ella porque me dijo no se ablar español, y me empieza a contestar.
Este Joan como ba e.
Saludos
Cris

Brais dijo...

Bueno que vos gusten tods os enlaces porque eu creo que son increibles.O que máis me gusta e o de Antón, o de mates.

Related Posts with Thumbnails

Escola de Ismaíl (2)

Localización