30 ene. 2011

Na memoria de Gandhi

Mediante a colaboración “online” entre Brais, Alejandro e mais Ismail, temos unha marabillosa presentación para o Día da Paz. Aínda que o colexio celebrouno o venres pasado, nós gardamos esta sorpresa para hoxe.

Para completar este post, debes saber que abrimos un novo taboleiro para avisos e comunicados. Pero este parece mellor, pois permite que haxa un para cada actividade. O primeiro está dedicado, por suposto, ao Día da Paz. Deixa as túas palabras para que as lea todo o mundo…

28 ene. 2011

Paz, Peace, One Love

Cada 30 de enero, en el aniversario de la muerte de Mahatma Gandhi, se celebra el Día Escolar de la No Violencia y la Paz. Porque dicen que si nos unimos, seremos de verdad más fuertes. Igual que este grupo de músicos populares, incluso alguno ya famoso, que se unieron para cantar y grabar esta hermosa canción de Bob Marley. Pero lo hicieron como una única voz alrededor del mundo, pues nuestro mundo es sólo uno…

26 ene. 2011

Aula de mitoloxía

Hai tempo que Daniel Ondina fixo unha petición. Dixo que podiamos tratar un pouco a mitoloxía, especialmente a grega e a romana. E pareceunos unha boa idea.

Como acabamos de coñecer a cultura azteca, empezaremos cunha historia dese pobo: A lenda do quinto sol. Na súa propia lingua náhuatl, conta a creación de dous dos seus deuses, o Sol e a Lúa, na que tamén participou o deus Quetzalcóatl. O conquistador de México, Hernán Cortés, foi confundido ao principio con el. Pois un día, antes de marchar, prometera ao seu pobo que regresaría. E xa sabes o que pasou…

25 ene. 2011

Días buenos y buena gente

Ya hablamos en otro post de la gente buena. Creo que hay que hacerlo muchas más veces y no sólo el Día de la Paz. Tal vez así llegue antes la armonía, o tal vez no, pero es mejor intentarlo. Por eso, hoy fue un buen día. Y en el Aula de Informática empezamos todos a hacer presentaciones. Hubo un equipo maravilloso, formado por niños y niñas, que ayudó y colaboró mucho. Así que aprovechamos muy bien la sesión.

Ahora es necesario que os cuente dos noticias que pasaron este mes. La primera de ellas tiene que ver con Sandra y toda su familia. Durante la pasada Navidad hicieron para Ismaíl una tabla de surf: buscaron y prepararon la madera, la pintaron y la barnizaron. ¡Es muy bonita! Será el primer gnomo surfista del mundo, porque además tiene la ropa necesaria, que también le regaló Sandra.

La segunda noticia es de este mismo día. Alejandro vino a clase con un regalo bien envuelto. Lo abrió, un poco nervioso, delante de todos, y del papel sacó un gran bote de cristal con una tapa roja. Pero estaba lleno de monedas… ¡Con 450 monedas de oro! Y los ojos, ¡se nos pusieron como platos!

Ismaíl, la tabla de surf y el bote de monedas

Ismaíl, que tiene muchos años, prefiere la vida reposada, para que las sorpresas no aceleren demasiado su corazoncito. Pero le encanta la gente tranquila y buena, y que juegue con alegría. Por ejemplo, con este increíble juego de golf

23 ene. 2011

Quen nos protexe?

Cando un é tan pequeno, sentirse protexido non é algo malo. E con Ana iso pasa moitas veces. Pero non só mira por min, que son un gnomo, pois tamén se ocupa de que a cada un lle corresponda o que é seu. Ademais, é unha das mellores usuarias do blog, porque sempre que pode deixa comentarios moi interesantes. Así que, en realidade, por defender en todo momento as nosas cousas e os nosos dereitos, eu creo que Ana é unha guerreira. Pero das boas, claro…

Ana, a guerreira

20 ene. 2011

De América a Europa

Uno de nuestros expertos, Álex, ha preparado una nueva presentación, esta vez sobre la antigua cultura inca. Pero, además, también nos ofrece un material extra para saber más cosas. Haz clic y lo verás

Los exploradores españoles, en las tierras nuevas de América, encontraron animales increíbles. Por ejemplo, aquí tienes una muestra, pero ten mucho cuidado... Menos mal que también estudiamos la época del Renacimiento, que no resulta tan peligrosa. Ya sabes que Leonardo da Vinci fue uno de sus artistas más geniales. Compruébalo en este sitio, aprende y cuéntanos todo.

19 ene. 2011

Mecanografía con Ismaíl (3)

Case un ano despois da Mecanografía con Ismaíl (1) e a Mecanografía con Ismaíl (2), volvemos a esas necesarias prácticas. En boa parte, esa volta correspóndelle a Ana, pois nun comentario avisou de que case batía todas as puntuacións. Por iso aquí está a terceira fase, que será máis difícil. Aínda que sabemos que es valente, entrena cos outros niveis se che falta algo de preparación…

  1. Kids Typing Game: explorar as letras do alfabeto.
  2. Typing Asteroids Game: escribir palabras para eliminar asteroides.
  3. Wizard Typing Game: derrubar as rochas dos volcáns.
  4. Cool: unha chuvia de letras para teclear.
  5. Typing Defense Game: defender a Terra co teclado.

Typing Defense

Talvez probemos as túas habilidades. Así que practica se queres conseguir uns bos resultados. Xa o sabes!

16 ene. 2011

Un pouco de historia

Co novo tema de Coñecemento do Medio, mostramos tamén un traballo voluntario e moi bo. Trátase dunha presentación ideada por Alejandro e Andrés, ben deseñada e realizada. Así dá gusto aprender…

12 ene. 2011

Lengua, Mates, Medio (6)

Actividades especiales para la Unidad 6, que ya conoces. Pero también hay algunas tareas de repaso.

Lengua Castellana

Matemáticas: Los números decimales

Coñecemento do Medio

El descubrimiento de América Los viajes de Colón

8 ene. 2011

Le e xoga con Rodari

Hai tempo, creo que foi a finais do inverno pasado, houbo un post dedicado a un libro de Gianni Rodari, Cuentos para jugar. Non tivo moita sorte, e talvez por iso ninguén dixo nada. Así que agora faremos que sexa diferente.

O libro está formado por 20 historias, e cada unha ten tres finais, a escoller por cada lector ou lectora. Por tanto, elixe e le un dos seus contos, e logo selecciona o final que máis che guste. Pero haberá que repartilos ben, pois non deberá quedar ningún conto sen lectores. Aquí están todos:

Unha vez ben lido o teu conto, e durante a próxima semana, elaborarás o seu bocata de lectura. Desta maneira, ao tempo que reiniciamos o noso proxecto, aproveitamos a difusión que recibiu O peixe da felicidade desde o blog da biblioteca do colexio. Le a Rodari e bo proveito!

(vía Bulebule pola biblio)

6 ene. 2011

A película do día de Reis

Big Buck Bunny trátase dun pequeno vídeo de animación que está protagonizado por un coello. Pero é grande, moi grande, case un xigante. Unha das cousas que ensina a película é que todos os nosos actos traen consecuencias, e que por iso debemos pensar antes de actuar. Creo que xa falamos diso máis dunha vez…

3 ene. 2011

Homenaje a una maestra

Gracias, Álex, por tu colaboración.

1 ene. 2011

A ella le hubiera gustado

Aunque con un poco de retraso, os mostramos la prometida presentación que hicieron Clara y Cristina Sánchez. Hubo que pequeño problema, pero no se pudo arreglar hasta hoy mismo. Lo sentimos.

Como seguramente ya sabéis, Teresa Carballo Lamela, la profesora de Inglés, nos ha dejado. Ya no volveremos a verla en el colegio, apurando y sonriendo, como siempre hacía, de un lado para otro. Ella conocía a Ismaíl, y los dos eran amigos desde que llegó al centro. Por su memoria, por su nombre, desea que su tiempo se refleje en la eternidad…
Related Posts with Thumbnails

Escola de Ismaíl (2)

Localización