9 feb 2010

¡Viva la vida!

PowerPoint, el programa de presentaciones, ya tiene algunos seguidores en el aula. Se trata de aquellos niños y niñas que han trabajado con los ordenadores en las actividades extraescolares del colegio. Así, esta semana Brais y Lidia nos mostraron varias de sus creaciones, que resultaron ser muy buenas.

Por esa razón, decidimos crear un nuevo equipo en el aula: el Equipo de Informática, que debe servir para que la clase aprenda más rápido. Además, Ismaíl está muy feliz. Alejandro aumentó su tesoro secreto, y Lidia le dedicó una de las presentaciones que hizo. ¡Qué más puede pedir!

guitarra

Ahora escucha una canción del grupo ColdPlay que se titula “Viva la Vida”. Mientras, Ismaíl tocará la guitarra, o lo intentará…

11 comentarios:

Lidia dijo...

Hola Ismail me encantou que dixeras o que te fixen e wue me puxeras no blog porque non calquera persoa pode estar no blog ten que esforzarse e dar de si mesmo moito esforzo como fixeron todolos nenos que saen no blog.
Mario e Ismail maña acordaros que tendes que vir en pixama.
Un saudo e moitííííííííííísimos bicos

Lidia dijo...

Ismail eu me puxen a escoitar a cancion e como teño o guitar hero e un micrófono me puxen a tocala guitarra e a cantala cantión.
Eu quero que a xente escoite en yutube a canción de Hannah Montana de Nobody´s perfec es ninguen e perfecto.
Un saudo

Ismaíl dijo...

Tes que saber, Lidia, que a túa presentación foi xenial, e que nunca antes recibira un agasallo tan espectacular. Así que xa sabes, mañá fala con Mario... Saúdos

Brais dijo...

Bueno el titulo de este titalar lla me gusta y sobre todo me gusta que estea mi nombre en es te post, aunque yo las presentaciones la hice porque quise o sea que no me había que poner en el blog, aunque gracias.

Alejandro dijo...

A cancion Vive la vida ten moi vo ritmo bueno a parte de 34 segundos que habia. O meu regalo fixeno para que Ismail nunca agote o seu tesouro.
SEGURO QUE MAÑA VAI A HABER MOITOS CON PIXAMA.ADEUS.

ivan gonzalo rodríguez garcía dijo...

hola soi ivan gonzalo y me da gracia de que ismail cante una canción y que estea tocando la gitarra y que pena que no sea electrica porque sino montaria un barullo en toda la clase de 5ºB.
un beso chao asta mañana nos vemos y no te olbides de que no ace falta quetarse el pigama porque mañana el el cole todos disfrazados de pigama llegamos a allá a dormirnos todos.
jajajajaja

Lidia dijo...

Iván non sei si o sabes pero hai correctores de castelán e de galego no blog e estan para utilizar, senota que non leiches o circuliño vermello porque tes moitas faltas de ortografía y como no sepas que Mario e con maiuscula, Ismail tamen, ao principio de cada a oración e os nombres prorios tamen, porque se escribes así nos examenes xa sabemos que suspendes ou aprobas polos peliños de Homer Sipsom (que non e que teña moitos)
Un saúdo e Ivan haber se melloramos a ortografía

Ismaíl dijo...

Lidia, non esquezas que os correctores tamén están para ti. Así lograrás cometer poucos erros ortográficos. Agora queremos un sorriso teu...

Lidia dijo...

Xa, pero estaba escribindo e estaba acabando cando se me acordou e como tiña presa que ía a estudar e despois a ler pois xa non me puxen a volvelo a escrivilo todo.
O síntoo, pero procurarei utilizalos sempre.
Un saúdo e moitos bicos

laura rial almeida dijo...

Hola ismail dille a mario se va a subir as fotos do entroido . Bueno alegrome que no entroido fora ben .¿¿Ti non che disfrazas ??

ruben y pablo dijo...

Hola Ismail nos ha gustado mucho el baile y la cancion de viva la vida. Eres el mejor tocando la guitarra.

Related Posts with Thumbnails

Escola de Ismaíl (2)

Localización