10 sept 2010

Curso 2010-2011: A benvida

Aínda que Ismaíl non está pois marchou de viaxe, chegou o primeiro día dun novo curso. Pero a pesar da súa ausencia, el xa sabe algunhas cousas. Por exemplo, antes de partir informouse dos posibles cambios na listaxe de nenos e nenas. Así que sabe todo o de 6º B, ou case todo… Por esa razón, cando regrese á nosa aula, que o fará, seguro que lle gustaría saber das vosas aventuras de verán, das vosas viaxes, dos vosos recordos persoais. É dicir, de todo o que se dicía no post titulado Felices vacacións! Non o liches? Pois faino.

Despois, empeza este día contándonos algunha historia. Temos ganas de escoitar as túas palabras!

Benvid@s ao cole!

O primeiro día de clase

4 comentarios:

Ismail de Saidabad dijo...

Xa me contou o profe algunhas das aventuras que pasáchedes no verán. Que boa sorte! Eu ando por aí, de visita nalgúns sitios, pero xa teño ganas de regresar. Saúdos para tod@s...

Laura 6ºB dijo...

Hola Ismail y Mario, yo tambien tengo ganas de que vuelvas al cole. Este verano me lo pase muy bien. Bueno me tengo que ir. Un beso.

Cicle Inicial dijo...

Tenemos muchas ganas de encontrarnos con Ismail. Algún viernes por la tarde a la hora de Tallers de Llengua nos pasearemos por vuestro blog. Ya sabemos que sois muy mayores pero aprenderemos con vosotros y vosotras.

Ismail de Saidabad dijo...

¡Hola, amigos del Cicle Inicial! Ya sabía de vosotros, pero ahora se lo contaré a mis amigos del blog. Para que también os visiten...
Ah, y saludos para vuestra profe.

Related Posts with Thumbnails

Escola de Ismaíl (2)

Localización